Bezorgen gemeente Schagen en omstreken

Je bestelling wordt in de regio Schagen bezorgd door onze eigen Bloem Diezijn bezorgdienst op maandag t/m zaterdag. Bestellingen buiten Schagen worden door ons ‘s middags bezorgd. U kunt in uw order geen bezorgtijd opgeven maar na telefonisch overleg is een andere bezorgtijd eventueel mogelijk.

Bezorging in Nederland

Indien je een bestelling buiten onze gemeente wilt laten bezorgen, dragen wij jouw bestelling over aan een andere FloraNL bloemist. Onze collega-bloemist zal ervoor zorgen dat jouw bestelling zo spoedig mogelijk bezorgd wordt op de door jouw gewenste locatie. Houd er met bestellingen buiten de gemeente Schagen en omstreken rekening mee dat deze ruim voor 14.00 uur door gegeven wordt. Zo heeft onze collega-bloemist de tijd om jouw bestelling in orde te brengen.

Bezorgkosten

Bij bezorging wordt €7,50 in rekening gebracht.

*Bezorging op dezelfde dag
Als je bestelling op werkdagen voor 14.00 en op zaterdag vóór 12:00 uur is geplaatst en betaald, wordt deze door onze bloemisten in orde gebracht en zal onze bezorgdienst deze desgewenst nog dezelfde dag bezorgen.

Retourneren
Bloem Diezijn doet er alles aan om de beste bloemen en planten van de hoogste kwaliteit aan te bieden via onze website. Als FloraNL-bloemist biedt Bloem Diezijn de consument op de geleverde bloemen en planten 7 (zeven) dagen vers- c.q. vaasgarantie. Retourneren is niet mogelijk (conform artikel 8.2.d. van de Algemene Voorwaarden), omdat deze aan bederf onderhevig zijn.

Voor aanvullende producten die niet aan bederf onderhevig zijn, geldt dat je deze alleen mag retourneren als je zowel besteller als ontvanger van het aanvullende artikel bent (afleveradres = jouw eigen adres). Retourneren dient te geschieden conform artikel 6 en 7 van de Algemene Voorwaarden. Indien je een bedrag betaald hebt, zal Bloem Diezijn dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen. Aanvullende instructies voor retourneren: een aanvullend product moet indien redelijkerwijs mogelijk ongebruikt en onbeschadigd zijn. Verstuur het product alsjeblieft in beschermende verpakking zodat deze tijdens transport niet beschadigd raakt. Vermeld indien mogelijk het ordernummer. Dit bespoedigt afhandeling van de retourzending. Het ordernummer staat in de e-mailbevestiging van de bestelling.

Geld terug
Zodra wij het retour gestuurde product hebben ontvangen zullen wij het verschuldigde bedrag zo spoedig mogelijk retourneren, uiterlijk binnen 14 dagen na aanmelding herroeping. Je krijgt het gehele aankoopbedrag terug, inclusief verzendkosten, als je de volledige bestelling retourneert. De verzendkosten worden alleen gecrediteerd indien alle bestelde artikelen zijn geretourneerd. Zijn bloemen of planten onderdeel van jouw bestelling dan zal dit laatste niet mogelijk zijn.

Heb je nog een vraag of opmerking over het bezorgen of retourneren, neem dan contact op met onze winkel via 0224-297515 of 06-12125980 (op werkdagen van 09:30 – 17:30 uur) of via info@ebloemen.nl.