Garantie
Bloem Diezijn Multifloor doet er alles aan om de beste bloemen en planten van de hoogste kwaliteit aan te bieden via onze website. Als FloraNL lid biedt Bloem Diezijn Multifloor de consument op de geleverde bloemen en planten 7 (zeven) dagen vers- c.q. vaasgarantie. Op overige producten is de wettelijke garantie van toepassing. Dit wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Elke aanspraak op garantie komt te vervallen indien het geleverde voor andere doelen is gebruikt of op andere wijze is behandeld dan normaliter gebruikelijk is. 

Klachten
Het kan natuurlijk voorkomen dat je een klacht hebt. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door deze melden via onze klantenservice. Bij het ontstaan van kwaliteitsklachten verzoeken wij je het boeket te tonen bij de bloemist die het boeket leverde en/of een foto met klachtomschrijving te sturen naar info@ebloemen.nl o.v.v. ‘kwaliteitsklacht’.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via www.sgc.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.